ترجمه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی

سوالات متداول
1- ✔️ترجمه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی چیست؟ ✔️ترجمه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی یک مدرک ترجمه شده برای اثبات دانش و توانایی متقاضی پذیرش تحصیلی می باشد. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
2- ✔️هزینه ترجمه دیپلم و پیش دانشگاهی به چه صورت می باشد؟ ✔️این هزینه بسته به دارالترجمه ممکن است، متفاوت باشد، اما به طور میانگین به میزان 75 هزار تومان به ازای هر مدرک در نظر گرفته شده است. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
3- ✔️مدت زمان ترجمه دیپلم و پیش دانشگاهی چه قدر است؟ ✔️به طور معمول مدت زمان ترجمه این مدارک بسته به دارالترجمه مورد نظر از 1 روز تا 2 هفته کاری می تواند به طول انجامد. توضیحات بیشتر در این رابطه در متن مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره مراحل ترجمه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی

برای مشاوره مراحل ترجمه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

امید 1402/09/20
سلام، برای ترجمه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی چه مدارکی لازم هست؟
پاسخ مشاور: سلام، از جمله مدارک لازم برای ترجمه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی می توان به تاییدیه دیپلم و پیش دانشگاهی اشاره کرد. دیگر مدارک در متن مقاله آمده است.
غفاری 1402/09/06
سلام، چقدر طول میکشه که ترجمه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی انجام بشه؟
پاسخ مشاور: سلام، مدت زمان ترجمه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی به حجم مدارک، مهلت زمانی و دسترسی به خدمات ترجمه بستگی دارد. این زمان بین یک روز تا 2 هفته متغیر است. در صورتی که عجله داشته باشید می توانید از خدمت ترجمه فوری استفاده کنید.
بیگدلی 1402/08/28
سلام، هزینه ترجمه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی چقدره؟
پاسخ مشاور: هزینه ترجمه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی شامل بخش هایی مانند ترجمه مدرک دیپلم، پیش دانشگاهی و... می شود. جزئیات این هزینه در متن مقاله آمده است.