آموزش زبان ژاپنی

سوالات متداول
1- ✔️شرایط ثبت نام دوره سفارت آموزش زبان ژاپنی چیست؟ ✔️برای شرکت در دوره های زبان ژاپنی سفارت افراد باید حداقل 300 ساعت دوره آموزشی گذارنده و مدارک دال بر آن را ارائه دهند که جزئیات کامل در مقاله آمده است.
2- ✔️هزینه آموزش زبان ژاپنی چقدر است؟ ✔️هزینه آموزش زبان ژاپنی با توجه به مواردی مانند حضوری یا آنلاین بودن دوره فرق دارد که جدول حدودی قیمت ها در مقاله آمده است.
3- ✔️آیا دوره آموزش زبان ژاپنی در کانون زبان ایران برگزار می شود؟ ✔️افراد در صورت تمایل می توانند درخواست برگزاری دوره زبان ژاپنی را به کانون زبان ایران بدهند، زیرا در صورت افزایش تقاضاها امکان برگزاری دوره وجود دارد. جزئیات کامل در مقاله آمده است.

برای مشاوره ثبت نام دوره آموزش زبان ژاپنی

برای مشاوره ثبت نام دوره آموزش زبان ژاپنی

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

لیدا 1402/08/17
سلام، امکان آموزش زبان ژاپنی در خانه هم وجود داره؟
پاسخ مشاور: سلام، بله. راه هایی مانند معلم خصوصی، اپلیکیشن ها و... برای آموزش زبان ژاپنی وجود دارد که در متن مقاله به آن ها اشاره شده است.
فرانک 1402/08/03
سلام، هزینه آموزش زبان ژاپنی چقدر هست؟
پاسخ مشاور: سلام، هزینه آموزش زبان ژاپنی بستگی به نوع آموزش شما دارد که حضوری باشد یا مجازی. اطلاعات بیشتر در متن مقاله آمده است.
انصاری 1402/07/26
سلام، کانون زبان ایران هم آموزش زبان ژاپنی داره؟
پاسخ مشاور: سلام، بله. کانون زبان ایران رد شهر های بسیاری به آموزش زبان ژاپنی نیز می پردازد. می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075305 تماس گرفته و از مشاورین ما در این زمینه راهنمایی دریافت کنید.