بورسیه تحصیلی ژاپن

سوالات متداول
1- ✔️ برای دریافت بورسیه تحصیلی ژاپن ۲۰۲۴ - ۲۰۲۵ چه شرایطی وجود دارد؟  ✔️ نداشتن شهروندی ژاپن، داشتن سن کافی، ارائه مدارک مورد نیاز و غیره از جمله شرایط اخذ بورسیه ژاپن هستند که شرایط کامل در متن مقاله ذکر شده است.
2- ✔️ برای تحصیل در ژاپن چند نوع بورسیه تحصیلی ارائه می شود؟ ✔️ برخی از این بورسیه ها بورس مونبوکاگاکوشو، بورس تحصیل کوتاه مدت، بورس دانشگاه های ژاپن و غیره هستند که نام و توضیحات همه بورس های تحصیلی در مقاله ارائه شده است.
3- ✔️ برای درخواست بورسیه تحصیلی رایگان ژاپن 2024 - 2025 چه مدارکی لازم است؟ ✔️ متقاضی باید مدارک شناسایی، پاسپورت معتبر، نامه پذیرش دانشگاه و مستندات دیگری را آماده و ارائه کند. لیست کامل مدارک در متن مقاله آورده شده است.

برای مشاوره دریافت بورسیه تحصیلی ژاپن 2024 - 2025

برای مشاوره دریافت بورسیه تحصیلی ژاپن 2024 - 2025

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

مرضیه 1402/10/15
سلام خسته نباشید با مدرک فنی حرفه ای رشته مهندسی کامپیوتر هم میشه بورسیه گرفت؟ منظورم اینه که مدرک فنی حرفه ای هم اعتبار داره یا نه یا فقط با مدرک دانشگاه نظری میشه بورسیه گرفت
پاسخ مشاور: سلام، خیر. برای دریافت بورسیه تحصیلی ژاپن در مقاطع ارشد و دکتری باید مدرک لیسانس داشته باشید. برای دریافت بورسیه جهت تحصیل در مقطع کارشناسی نیز مدارک تحصیلی دبیرستان و دیپلم دبیرستان مورد بررسی قرار می گیرد.
نعمت الله 1402/08/28
لطفا در مورد پروسه این بورسیه معلومات بدهید
پاسخ مشاور: سلام، شرایط بورسیه های تحصیلی ژاپن به دانشگاه، رشته و مقطع تحصیلی مورد نظر شما بستگی دارد.
ساغر 1402/05/25
سلام ببخشید من که دانشجو دانشگاه فرهنگیان هستم الان که هنوز دانشجو هستم میتونم بورسیه مونبوکاگاکوشو بگیرم؟ یا باید حتما فارغ التحصیل بشم؟
پاسخ مشاور: سلام، برای دریافت بورسیه تحصیلی ژاپن در صورت داشتن مدرک دیپلم می توانید برای دوره کارشناسی اقدام کنید. و در صورت داشتن مدرک کارشناسی می شود برای مقاطع تحصیلات عالی اقدام کرد.
رفعت 1402/03/30
با سلام و احترام. آیا تحویل ترجمه رسمی مدارک در زمان امتحان کتبی لازم است یا در صورت دعوت به مصاحبه؟
پاسخ مشاور: سلام. باید در زمان مصاحبه مدارکتون رو ارائه بدین.
رفعت 1402/03/30
با سلام.آیا آزمون کتبی دوره دکترا دارای نمره منفی است؟حداقل نمره قبولی آن چند است؟
پاسخ مشاور: سلام. نمره قبولی این آزمون برای هر دانشگاهی متفاوته.
سحر 1402/03/06
با سلام.ایا برای بورسیه شدن در دوره ی کارشناسی ارشد ، امتحان باید بدیم؟ در صورتی که جواب بله هست، ایا سرفصل دوروس ازمون مشخصه؟
پاسخ مشاور: سلام. شرایط دریافت بورسیه تحصیلی ژاپن در متن مقاله ارائه شده است.
NiHAD 1402/03/02
سلام و خسته نباشید خدمت شما ، یه سوال داشتم من پایه یازدهم رشته کامپیوتر و نرم افزار هستم سنم بین 17 و 18 ساله هستم من سال اول دبیرستان را با نمرات میانگین متوسط و با معدل 14 یا 15 تموم شدم ولی از سال دوم دبیرستان دارم سخت تلاش میکنم نمرتام خوب باشن و تا الانپایین تر از 18 نمره نداشتم و الان مدرک زبان ژاپنی و اینگلیسی را دارم و زبان ترکی زبان مادریم بوده و زبان فارسی رو نیز کاملا بلدم.ولی بخاطر نمرات سال دهم کمی نگرانم هنوزط میتوانم با مدرک دیپلم بورسیه تحصیلی ژاپن را دریافت نمایم.
پاسخ مشاور: سلام. باید رنج مورد نظر معدلی دانشگاه مورد نظر خودتون رو بررسی کنین و نسبت به اون معدلتون رو بسنجین.
اریک 1401/10/21
سلام، یه سوال داشتم، چرا شماره‌تون کلا در شبکه موجود نیست!؟؟؟ و سوال دوم! حتما باید دانشجوی دانشگاه های دولتی بود تا بشه برای اوپلای اقدام کرد؟ یا از دانشگاه آزاد با معدل خوب هم میشه؟؟؟
پاسخ مشاور: سلام . میتونین از خط ثابت با شماره 9099075305 تماس بگیرین.
محدثه 1401/09/15
من اقامت دائم دارم ولی از نوع دانشجویی نیست می تونم بورسیه بگیرم؟
پاسخ مشاور: سلام. خیر افرادی که وضعیت اقامتی آن ها غیر از دانشجویی باشد واجد شرایط دریافت بورسیه نیستند
صبوری نژاد 1401/09/08
دانشگاه اوساکا چقدر هزینه ماهیانه پرداخت میکنه؟
پاسخ مشاور: سلام. به دانشجویان کارشناسی ارشد حدود 147000ین و به دانشجویان دکتری 148000 ین در هر ماه پرداخت می شود.

نمایش نظرات بیشتر...