تحصیل پزشکی در فرانسه

سوالات متداول
1- ✔️تحصیل پزشکی در فرانسه چه شرایطی دارد؟ ✔️تحصیل پزشکی در فرانسه شامل هزینه و شرایط خاصی می باشد که در قالب شرایط عمومی و اختصاصی بر روی سامانه سفارت و همچنین دانشگاه های این کشور قرار داده شده است. ضمن اینکه در متن مقاله نیز به جزئیات این شرایط اشاره شده است. 
2- ✔️آیا امکان تحصیل در رشته پزشکی کشور فرانسه بدون حضور در آزمون ورودی وجود دارد؟  ✔️بله. در سال های گذشته به منظور بهبود شرایط تحصیل و همچنین کمک به افراد متقاضی تحصیل پزشکی در فرانسه قانون حضور در آزمون این رشته حذف شده است و افراد می توانند بودن آزمون نیز در رشته پزشکی تحصیل نمایند که در متن حاضر به جزئیات این بخش پرداخته شده است. 
3- ✔️آیا تحصیل پزشکی در فرانسه هزینه بردار است؟ ✔️با توجه به قوانین موجود در هر دانشگاه، تحصیل پزشکی در فرانسه در برخی دانشگاه ها به صورت رایگان و در برخی مراکز شامل پرداخت هزینه می باشد و این موضوع قانون ثابت و یکسانی را شامل نمی شود که در متن حاضر به صورت مفصل مورد بررسی قرار گرفته است. 

برای مشاوره تحصیل پزشکی در فرانسه

برای مشاوره تحصیل پزشکی در فرانسه

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

عنایت الله عزیزی 1402/07/01
سلام و درود بر شما من در مکتب متعلم صنف دهم هستم با آمدن امارت اسلامی افغانستان و از خاطر کمبود اقتصاد خوانواده نمیتوانم درس خود را ادامه دهم و من بورسیه فرانسه را بگیرم و به به آنجا درس خود را ادامه دهم و من 16 ساله هستم و در افغانستان هستم میشه برایم مشاوره دهید لطفا
پاسخ مشاور: سلام، شرایط و مراحل تحصیل پزشکی در فرانسه در متن مقاله آمده است.