تحصیل در فرانسه

سوالات متداول
1- ✔️ آیا امکان تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی نیز وجود دارد؟ ✔️ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، امکان تحصیل در فرانسه در اکثر رشته ها هم به زبان فرانسه و هم به زبان انگلیسی وجود دارد.
2- ✔️ مهم ترین مدارک برای درخواست تحصیل در دانشگاه های فرانسه چیست؟ ✔️ مدارک اصلی برای تحصیل در فرانسه شامل مدرک تحصیلی مقطع قبل، مدرک زبان فرانسوی یا انگلیسی، رسید پرداخت هزینه بررسی درخواست و غیره هستند که توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
3- ✔️ هزینه درخواست ویزا برای تحصیل در فرانسه ۲۰۲۴ چقدر است؟ ✔️ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، هزینه درخواست ویزا 230 یورو است که پرداخت آن برای تمامی متقاضیان ضروری می باشد.

برای مشاوره تحصیل در فرانسه 2024

برای مشاوره تحصیل در فرانسه 2024

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

بابک 1401/05/27
سلام میخواستم بدونم اگه زبان فرانسوی بلد نباشم میتونم تو دوره های آموزشی دانشگاه های اونجا شرکت کنم؟
پاسخ مشاور: سلام در صورتی که زبان فرانسوی بلد نباشین میتونین قبل از اپلای یا در کلاسهای زبان فرانسه شرکت کنین و نمره قبولی رو دریافت کنین و یا اینکه با زبان انگلیسی به مطالعه بپردازید.
میثم 1401/05/25
سلام میخواستم برای تحصیل به فرانسه برم هزینه تحصیل حدودا تو سال 2023 چقدر میشه؟
پاسخ مشاور: هزینه های تحصیلی بسته به دانشگاه و مقطع تحصیلی متفاوته اما هزینه درخواست ویزا 230 یورو است که پرداخت آن برای تمامی متقاضیان ضروری می باشد.
شهین 1401/05/13
سلام. من میخوام برای تحصیل تو یکی از دانشگاه های فرانسه اقدام کنم. اما سوالی که دارم اینه که در چه صورت امکان ریجکت شدن ویزای من هست که اون کارا رو انجام ندم
پاسخ مشاور: سلام دلایل بسیاری برای ریجکتی وجود داره که یکی از مهم ترین و رایج ترین اونا کامل نبودن مدارک ارسالی می باشد. سعی کنین تمام مدارک را با استانداردهای سفارت و دانشگاه تکمیل کنین.
فرانسه 1401/05/03
چطوری می تونم به راحتی برای تحصیل در فرانسه اقدام کنم؟ درگیر مسائل پیچیده نشم
پاسخ مشاور: سلام دوست عزیز. هر فرایندی مرتبط با اخذ ویزای تحصیلی خارج از کشور دارای پروسه های پیچیده ای می باشد. اگر علاقه مند به درگیری برای این مسائل ندارید می تونین اقدامات لازم را به مووسسات و وکلای این کار بسپارید.