تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

سوالات متداول
1- ✔️شرایط تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا به چه صورت است؟ ✔️شرایط سخت و پیچیده برای تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا در نظر گرفته نشده است. اما علاقه مندان می بایست در آزمون ورودی IMAT شرکت کرده و امتیاز لازم را کسب کنند. توضیحات بیشتر در این مطلب ارائه شده است. 
2- ✔️هزینه تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا چقدر است؟ ✔️هزینه و شرایط تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا به دانشگاه مورد نظر فرد بستگی داشته و بین ۱۰۰۰ تا ۷۰۰۰ یورو در سال متغیر خواهد بود. برای کسب اطلاعات تکمیلی درباره هزینه ها، به این مطلب مراجعه شود. 
3- ✔️طول دوره تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا چند سال است؟ ✔️طول دوره تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا شامل ۲ سال تحصیل تئوری و ۴ سال تحصیل عملی می شود که در کل ۶ سال طول خواهد کشید. برای مطالعه بیشتر درباره این موضوع، به این مطلب مراجعه شود.

برای مشاوره تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

برای مشاوره تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

نادیا 1402/10/07
سلام، امکان تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا بدون آزمون وجود داره؟
پاسخ مشاور: سلام، خیر. امکان تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا بدون آزمون وجود ندارد.
حاتمی 1402/09/21
درود، چه دانشگاه هایی برای تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا مناسب هست؟
پاسخ مشاور: سلام، از جمله دانشگاه هایی که برای تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا مناسب هستند می توان به دانشگاه میلان و بولونیا اشاره کرد. دیگر دانشگاه ها در متن مقاله آمده است.
سینا 1402/09/14
سلام، هزینه تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا چقدره؟
پاسخ مشاور: سلام، هزینه تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا شامل شهریه دانشگاه، خوراک و غیره می باشد. جزئیات هزینه در متن مقاله آمده است.