تحصیل داروسازی در ایتالیا

سوالات متداول
1- ✔️ شرایط تحصیل داروسازی در ایتالیا چیست؟ ✔️ از جمله مهم ترین شرایط تحصیل داروسازی در ایتالیا می توان به پذیرش در آزمون ورودی و داشتن مدرک زبان انگلیسی یا ایتالیایی اشاره کرد. سایر شرایط تحصیل در رشته داروسازی ایتالیا در این مطلب ارائه شده اند.
2- ✔️ هزینه تحصیل داروسازی در ایتالیا چقدر است؟ ✔️ هزینه تحصیل داروسازی در ایتالیا به دانشگاه مورد نظر افراد و مدرک زبان آن ها بستگی داشته و به طور کلی بین ۲ هزار تا ۶ هزار یورو ماهیانه متغیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این مطلب مراجعه شود.
3- ✔️ طول مدت تحصیل داروسازی در ایتالیا چقدر است؟ ✔️ تحصیل داروسازی در ایتالیا یک دوره پیوسته ۵ ساله و ۱۰ ترمه است که باید پشت هم و در یک دوره سپری شود. اطلاعات بیشتر درباره طول مدت تحصیل داروسازی در ایتالیا در این مطلب ارائه شده است.

برای مشاوره تحصیل داروسازی در ایتالیا

برای مشاوره تحصیل داروسازی در ایتالیا

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

نیلا 1402/08/25
سلام، تحصیل داروسازی در ایتالیا چقدر طول میکشه؟
پاسخ مشاور: سلام، طول مدت تحصیل داروسازی در ایتالیا به طور معمول 5 سال است.
فتحی 1402/08/11
سلام، هزینه تحصیل داروسازی در ایتالیا چقدره؟
پاسخ مشاور: سلام، هزینه تحصیل داروسازی در ایتالیا به مقطع تحصیلی و دانشگاه مورد نظر بستگی دارد. در متن مقاله اطلاعات بیشتر آمده است.
فتح اللهی 1402/08/06
سلام، میشه چندتا از دانشگاه های معتبر برای تحصیل داروسازی در ایتالیا رو معرفی کنید؟
پاسخ مشاور: سلام، از جمله دانشگاه های معتبر برای برای تحصیل داروسازی در ایتالیا می توان به دانشگاه Scuola Normale Superiore di و University of Bologna و غیره اشاره کرد. دانشگاه های بیشتر در متن مقاله معرفی شده اند.