کار در عراق

سوالات متداول
1- ✔️شرایط کاریابی در عراق چگونه است؟ ✔️شرایط کار در عراق شامل شرط تحصیلی و شایستگی می شود که شرایط کاریابی در عراق با توجه به نوع مقطع شغلی می تواند متفاوت باشد. توضیحات کامل در مقاله آمده است.
2- ✔️درآمد کار در عراق چقدر است؟ ✔️درآمد کارمندان و کارکنان کشور عراق با توجه به نوع مقطع شغلی متفاوت بوده و در مقاطع شغلی عالی ماهانه 6 الی 8 هزار دلار می باشد که لیست درآمد کار در عراق در مقاله آورده شده است.
3- ✔️شغل های مورد نیاز کشور عراق چه مشاغلی هستند؟ ✔️کشور عراق در حوزه های نفت و گاز و ساختمان سازی به نیروی کار مهندس، حسابدار و مدیر نیاز دارد که توضیحات کامل در مقاله آمده است.

برای مشاوره کار در عراق

برای مشاوره کار در عراق

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

ستاری 1402/11/21
سلام، برای چه کار هایی در عراق می تونیم درخواست کار بدیم؟
پاسخ مشاور: سلام، در متن مقاله به کار ها و مشاغل مورد نیاز در عراق اشاره شده است.
بدون نام 1402/11/16
حقوق کار در عراق چقدره؟
پاسخ مشاور: سلام، حقوق کار در عراق به نوع شغل بستگی دارد.
علیا 1402/10/30
سلام، از ایران نیرو اعزام می کنن برای کار در عراق؟
پاسخ مشاور: سلام، بیانیه ای در خصوص اعزام نیروی کار ایرانی به عراق منتشر شده است اما این طرح تا این لحظه اجرایی نشده است.
نوری 1402/10/15
من معلم بازنشسته هستمزمینه شغلی در کشور عراق یا کشورهای دیگه برام هست؟
پاسخ مشاور: سلام، برای کار در عراق باید در سایت های کاریابی این کشور شغل مورد نظر خود را جستجو کرده و با کارفرمای مربوطه ارتباط برقرار کنید.
ابوذر 1402/08/28
سلام بنده میکانیک دکل های حفاری هستم
پاسخ مشاور: سلام، می توانید در سایت های کاریابی در عراق موقعیت شغلی مورد نظر خود را پیدا کنید و سپس برای کار در عراق با کارفرما ارتباط برقرار کنید.
Kurdistan 1402/08/20
سلام، درآمد کار در عراق چقدره؟
پاسخ مشاور: سلام، درآمد کار در عراق به شغل مورد نظر شما بستگی دارد. در متن مقاله به تعدادی از مشاغل و درآمد آن ها اشاره شده است.
رضا عنبرستانی 1402/08/18
سلام میخواستم بگم من کارم فنی است ولی چون زبان عراقی یا کردی بلد نیستم چه جوری با یه کار فرمایه عراقی صحبت کنم می‌خوام اگه میشه براین کاره کارگره ساختمان اقدام کنم میشه راهنماییم کنید
پاسخ مشاور: سلام، برای ارتباط با کارفرما جهت کار در عراق می توانید از اپلیکیشن های ترجمه زبان استفاده کنید. اما برای کار در این کشور و ارتباط با مردم و همکاران به حداقل دانش زبان عربی نیاز هست.
مهدی نادعلیزاده 1402/08/09
سلام من جوشکار هستم فوق دیپلم صنایع فلز دارم ده سال جوشکاری برق ساختمان سازی انجام میدادم شیش سال مهندسی ساخت انواع گلخونه جوشی و پیچ مهر طرح اسپانیای کاری درعراق باش که با شرایط کاریم بخوره بنده درخدمتم۰۹۹۰۶۸۰۸۱۶۷شماره تماس با واتساپ
پاسخ مشاور: سلام، می توانید از طریق سایت های کاریابی در عراق شغل مورد نظر خود را پیدا کرده و با کارفرما در ارتباط باشید.
مجید 1402/08/06
سلاملوله کشی ساختمانی به صورت حرفه ای انجام میدم و اکیپ هم دارم اگر ساختمانی در کشور عراق در شهر بغداد یا اربیل سلیمانیه باشه بنده میتونم انجام بدم
پاسخ مشاور: سلام، می توانید برای کار در عراق از سایت های کاریابی که در متن مقاله آمده است استفاده کنید. از طریق این سایت ها می توانید با کارفرما های مختلف در کشور عراق در ارتباط باشید.
ستار محمدی 1402/08/05
سلام وقت بخیر دوستان عزیز من مهاجر افغان هستم شغل من نجار مبل و رنگ مالی ماشین هستکسی هست. چه جوری می تونم درعراق کار پیدا کنم؟
پاسخ مشاور: سلام می تونین از سایت های کاریابی که در متن مقاله برای بررسی لیست شغل ها اقدام کنین.

نمایش نظرات بیشتر...