بورسیه تحصیلی فنلاند

سوالات متداول
1- ✔️ شرایط دریافت بورسیه تحصیلی فنلاند ۲۰۲۴ - ۲۰۲۵ در مقطع دکتری چیست؟ ✔️ پیدا کردن استاد راهنما، داشتن پروپوزال تحقیقاتی قوی، سوابق پژوهشی درخشان و غیره جزو شرایط متقاضیان مقطع دکتری برای دریافت بورسیه تحصیلی فنلاند ۲۰۲۴ - ۲۰۲۵ است که سایر الزامات در مقاله ذکر شده است.
2- ✔️ لیست مدارک لازم برای دریافت بورسیه تحصیلی فنلاند 2024 - 2025 شامل چه مستنداتی است؟ ✔️ مدارک لازم برای بورسیه تحصیلی فنلاند 2024 - 2025 شامل پاسپورت معتبر، مدارک شناسایی ترجمه شده، انگیزه نامه، توصیه نامه و سایر مواردی می شود که در متن مقاله به آن ها اشاره شده است.
3- ✔️ بورسیه تحصیلی رایگان فنلاند به چه کسانی اعطا می شود؟ ✔️ این بورسیه های فول فاند برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکتری ارائه می شود و دریافت آن شرایط بخصوصی دارد که این الزامات در متن مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره نحوه دریافت بورسیه تحصیلی فنلاند

برای مشاوره نحوه دریافت بورسیه تحصیلی فنلاند

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

محمدی 1401/09/26
سلام. ایرانی ها هم می تونن درخواست پذیرش بورسیه دولتی فنلاند را بدهند؟
پاسخ مشاور: سلام. بله .بورسیه تحصیلی رایگان فنلاند هیچگونه محدودیتی از نظر ملیت درخواست کنندگان ندارد و برای تمامی دانشجویان متقاضی در سر تا سر دنیا قابل دستیابی خواهند بود.
مارال علویان 1401/09/19
چه زمانی بهدره برای دریافت بورسیه ؟
پاسخ مشاور: سلام. زمان درخواست بورسیه های دولتی فنلاند برای دوره های کارشناسی که از پاییز شروع می شود معمولا ماه ژانویه هر سال است. برای مقطع کارشناسی ارشد نیز بهتر است درخواست ها در ماه های نوامبر تا ژانویه ارسال گردد
میلادی 1401/09/13
بورسیه دانشگاه هلسینکی چه مزایایی داره و برای چه مقطعیه؟
پاسخ مشاور: سلام. بورسیه های این دانشگاه عمدتا در مقطع کارشناسی ارشد ارائه میشه و شامل بورسیه فول فاند برای پرداخت تمامی هزینه های تحصیل میشه و می تونن تا 2 سال حقوق ماهانه 10000 یورویی از دانشگاه دریافت کنن.