ارزان ترین کشور ها برای تحصیل

سوالات متداول
1- ✔️کدام کشورها در لیست کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی قرار دارند؟ ✔️کشورهایی مانند مجارستان، مالزی، ایتالیا، آلمان و… در لیست کم هزینه ترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی قرار دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر به این مطلب مراجعه شود.
2- ✔️ارزان ترین کشورها برای دریافت بورسیه کدام اند؟ ✔️کشورهای ایتالیا، آلمان و مجارستان در لیست بهترین کشورها برای دریافت بورسیه تحصیلی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بورسیه این کشورها، به این مطلب مراجعه شود.
3- ✔️میانگین هزینه تحصیل در ارزان ترین کشور ها برای تحصیل چقدر است؟ ✔️هزینه تحصیل در کشورهای ارزان قیمت، به موارد بسیاری از جمله رشته دانشگاهی، دانشگاه مورد نظر، کشور مورد نظر و… بستگی دارد. برای مشاهده جدول تخمین هزینه ها به این مطلب مراجعه شود.

برای مشاوره اطلاع از ارزان ترین کشور ها برای تحصیل

برای مشاوره اطلاع از ارزان ترین کشور ها برای تحصیل

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

پریسا 1402/10/02
سلام ببخشید ارزان ترین کشورها برای تحصیل ایرانیان کدام اند؟
پاسخ مشاور: سلام. لیست ارزان ترین کشور ها برای تحصیل ایرانیان در متن این مقاله آمده است.
شبنم 1402/09/18
سلام، میزان هزینه در ارزان ترین کشور ها برای تحصیل چقدره؟
پاسخ مشاور: سلام، میزان هزینه در ارزان ترین کشور ها برای تحصیل به مواردی مانند شهریه دانشگاه، غذا و غیره می باشد. برای اطلاع از جزئیات هزینه ها به متن مقاله مراجعه کنید.
محمدی 1402/09/12
سلام، میشه از طریق تحصیل در ارزان ترین کشور ها اقامت اون کشور رو هم دریافت کرد؟
پاسخ مشاور: سلام، امکان دریافت اقامت از طریق تحصیل در ارزان ترین کشور ها به شرایط کشور مقصد بستگی دارد. اما به طور کلی باید ایتدا ویزای تحصیلی را به ویزای کاری تبدیل کرد.