نحوه دریافت ارز مسافرتی از بله

سوالات متداول
1- ✔️ برای خرید ارز مسافرتی از بله چه باید کرد؟   ✔️ برای خرید ارز مسافرتی از بله لازم است تا متقاضیان در این برنامه یک سری اطلاعات را وارد کرده و ثبت نام نمایند. نحوه انجام این کار در مقاله به صورت تصویری ارائه شده است. 
2- ✔️ آیا ویرایش اطلاعات ثبت نامی ارز مسافرتی در بله امکانپذیر است؟   ✔️ خیر. همانطور که در مقاله اشاره شد، ویرایش اطلاعات ثبت نامی ارز مسافرتی در بله ممکن نیست. 
3- ✔️ مراکز دریافت ارز مسافرتی ثبت نام شده در بله کدامند؟   ✔️ مراکز اصلی دریافت ارز مسافرتی ثبت نام شده در بله عبارتند از باجه بانک ملی ایران در فرودگاه که توضیحات کامل تر در مقاله گفته شده است. 

برای مشاوره نحوه دریافت ارز مسافرتی از بله

برای مشاوره نحوه دریافت ارز مسافرتی از بله

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

راضیه سیدین 1402/10/30
سلام من مراحل ارز مسافرتی را طی میکنم و رمز پویا رو که بانک ملی ارسال میکنه ثبت میکنم میگه رمز پویا مطابق اطلاعات نمیباشد کارت بانک ملی بنام خودمه و شماره تلفن هم همچنین چکار کنم
پاسخ مشاور: سلام. اگر از تایمش بگذره، دیگه اون رمز اعتبار نداره. زبان کیبورتون رو عوض کنین.
افشار 1402/08/21
تلفن هوشمندی که گذاشتید ۱۵ هزار ت دقیقه ای حساب میکنه
پاسخ مشاور: سلام، بله. برای دریافت راهنمایی از مشاورین ما در خصوص نحوه دریافت ارز مسافرتی از بله می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075305 تماس بگیرید. در ابتدای تماس اطلاعات لازم در خصوص هزینه تماس به افراد داده می شود.
اسدالله فرخ فر 1402/08/19
برای عازم به دوبی نیاز به ارز مسافرتی هستم اعزام ۲۴ آبان ماه است
پاسخ مشاور: سلام، برای دریافت ارز می توانید بر اساس نحوه دریافت ارز مسافرتی از بله یا از طریق بانک اقدام کنید.
زهره در جواب اسدالله فرخ فر 1402/08/25
سلام تا پرواز من فقط ۴روز مونده توی بله ثبت نام کنم یا حضوری برم بانک
پاسخ مشاور: سلام، برای دریافت ارز می توانید بر اساس نحوه دریافت ارز مسافرتی از بله یا از طریق بانک اقدام کنید.
علی اگبر خوشخو 1402/08/13
در نرم افزار بله من گزینه بانک‌من وجود ندارد کارت هم معرفی میکنم ذخیره نمیشود( البته کارت بانک اینده هست نه ملی) مشکل کجاست؟
پاسخ مشاور: سلام، می توانید برنامه خود را به روز رسانی کنید. همچنین بر اساس نحوه دریافت ارز مسافرتی از بله می توانید وارد گزینه ارز مسافرتی این اپلیکیشن شوید. کارت بانکی نیز باید متعلق به بانک ملی باشد.
بدون نام 1402/08/11
سلام برای کنسل کردن ارز مسافرتی و استرداد پول از کدام قسمت پیام رسان بله باید اقدام کرد
پاسخ مشاور: سلام، بر اساس نحوه دریافت ارز مسافرتی از بله می توانید برای استرداد وجه در بازه زمانی ده روزه پس از ثبت درخواست، گزینه ابطال خرید را بزنید و یا به شعب بانک مراجعه کنید.
کرمی 1402/08/10
سلام من موقع ثبت زدم ۱۵ آبان ولی پس از واریز زده تاریخ پرواز ابان۱۰ یعنی همین امروز ولی پرواز من ۱۵ هستش الان چه باید بکنم ۱۵ برم با ارز میشه گرفت
پاسخ مشاور: سلام، می توانید برای ویرایش اطلاعات بر اساس نحوه دریافت ارز مسافرتی از بله از پشتیبانی این اپلیکیشن راهنمایی دریافت کنید.
هانیه 1402/07/27
سلام، کشور مقصد ما جزو گزینه‌ها نیست، چیکار باید بکنیم؟
پاسخ مشاور: سلام، بستگی به کشور مقصد شما دارد. برای دریافت ارز علاوه بر نحوه دریافت ارز مسافرتی از بله روش های دیگری مانند استفاده از سایت my.ice.ir را امتحان کنید. همچنین می توانید با تهیه بسته و پکیج های مشاوره هیوا از طریق نشانی اینترنتی heyvapay.com با هزینه کمتر از تلفن ثابت با شماره 9099075305 تماس گرفته و از مشاورین ما راهنمایی بگیرید.