ریجکت ویزای آلمان

سوالات متداول
1- ✔️دلایل رد شدن ویزای آلمان چیست؟ ✔️از دلایل رد شدن ویزای آلمان می توان به ارائه مدارک ناقص یا جعلی، عدم برخورداری از تمکن مالی لازم و عدم اثبات هدف سفر اشاره کرد که توضیحات کامل در مقاله آمده است.
2- ✔️نحوه رفع ریجکتی ویزای آلمان چگونه می باشد؟ ✔️برای رفع ریجکتی ویزای آلمان افراد باید نامت درخواست تجدید نظر را آماده و برای سفارت ارسال نمایند که توضیحات کامل در مقاله آمده است.
3- ✔️روند رسیدگی به اعتراض ریجکتی ویزای آلمان چقدر طول می کشد؟ ✔️روند رسیدگی به اعتراض ریجکتی ویزای آلمان حدودا 4 الی 8 هفته طول می کشد که جزئیات کامل در مقاله آمده است.

برای مشاوره دلایل ریجکتی ویزای آلمان

برای مشاوره دلایل ریجکتی ویزای آلمان

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

ایزدی 1402/08/17
سلام، ریجکت ویزای آلمان اگر تسلط به زبان نداشته باشیم هم ممکنه؟
پاسخ مشاور: سلام، بله. یکی از شروط اصلی دریافت ویزای آلمان تسلط بر زبان است. در صورت نداشتن مهارت زبان امکان ریجکت ویزای آلمان وجود دارد.
سبحان منش 1402/08/03
سلام، هزینه ریجکتی ویزای آلمان چقدره؟
پاسخ مشاور: سلام، دریافت نوبت 75 یورو و انگشت نگاری 85 یورو می باشد. اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه ریجکتی ویزای آلمان در متن مقاله آمده است.
محمدی 1402/07/26
سلام، چطور میشه ریجکت ویزای آلمان رو رفع کرد؟
پاسخ مشاور: سلام، رفع ریجکتی ویزای آلمان دارای مراحلی است که در متن مقاله به آن ها اشاره شده است. همچنین می توانید با تهیه بسته و پکیج های مشاوره هیوا از طریق نشانی اینترنتی heyvapay.com با هزینه کمتر از تلفن ثابت با شماره 9099075305 تماس گرفته و از مشاورین ما راهنمایی بگیرید.