جشن های کریسمس ۲۰۲۴

سوالات متداول
1- ✔️ نحوه برگزاری جشن غسل تعمید حضرت مسیح چگونه است؟ ✔️ این جشن با پر کردن ظرفی با آب مقدس و غسل دادن صلیب و دعا خواندن برگزار می شود که در متن مقاله به طور کامل به آن پرداخته شده است.
2- ✔️ فسلفه وجود کرامپوس ها در جشن کریسمس چه می باشد؟ ✔️ کرامپوس برخلاف بابانوئل دارای ظاهری وحشتناک است و دقیقا برعکس بابانوئل برای مجازات کودکانی می آید که در طول سال رفتار نادرست کرده باشند تا در سال جدید انها را تکرار نکنند، در متن مقاله به جزئیات بیشتر آن پرداخته شده است.
3- ✔️ به چه روزی یکشنبه بخشش می گویند؟ ✔️ به روز پایانی فستیوال پنکیک که درآن مردم دعا خوانده و به هم هدیه می دهند و همچنین عروسک معروف ماسلنیتسا را می سوزانند یکشنبه ببخش می گویند که در این خصوص در مقاله اطلاعات داده شده است.

برای مشاوره آشنایی با جشن های کریسمس ۲۰۲۴

برای مشاوره آشنایی با جشن های کریسمس ۲۰۲۴

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

بدون نام 1401/10/12
سلام جشن غسل تعمید حضرت عیسی مسیح در چه شهر هایی برگزار میشه؟
پاسخ مشاور: سلام. جشن غسل تعمید حضرت عیسی مسیح با شروع سال نو میلادی در کلیساهای تهران، اصفهان و انزلی طبق آداب و رسوم خاص خود جشن گرفته می شود.
ساتیا 1401/10/05
سلام فستیوال پنکیک یا ماسلنیتسا تو چه روزی اجرا میشه و میشه بگین چجوری کلا؟
پاسخ مشاور: سلام. هرساله به مدت 7 روز در کشور های قاره آسیا و اروپا برگذار میشه و در روز اول ماسلنیتسا مردم در ساعت 5 بعد از ظهر بلینی می خورن و بعد از آن، از غروب همان روز تا پایان روز ششم ماسلنیتسا به سراغ جشن، پایکوبی و برف بازی میرن و در نهایت خود را برای روز پایانی آماده می کنن.
محیا عابد 1401/09/28
من قبلا توی ژاپن فستیوال نور در کریسمس و شرکت کردم خیلی قشنگ بود. برای امسال تو چه کشور هایی فستیوال نور در کریسمس برگذار میشه؟
پاسخ مشاور: سلام. در حال حاضر در بسیاری از کشور ها مانند آلمان، هلند، ژاپن و ... برگزار میشه.