تحصیل در استرالیا

سوالات متداول
1- ✔️ مدارک لازم برای تحصیل در استرالیا شامل چه مدارکی است؟ ✔️ مدارک لازم برای تحصیل در استرالیا شامل مدارک دریافت پذیرش دانشگاه مقصد و مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی از سفارت استرالیا می باشد که توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ در صورت ریجکت ویزا تحصیلی استرالیا چه باید کرد؟ ✔️ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، پس از ریجکت یا رد ویزا می بایست نسبت به رفع مشکل و یا نقوص مدارک اقدام نموده و پس از تکمیل مدارک، نامه اعتراضی تنظیم کرده و به سفارت استرالیا ارسال کرد.
3- ✔️ آیا دانشجویان بین المللی که در استرالیا مشغول به تحصیل هستند، مجوز کار کردن دارند؟ ✔️ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد،کلیه دانشجویان مقاطع کارشناسی به مدت 20 ساعت در هفته و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری بدون محدودیت مجوز کار کردن در این کشور را دارند.

برای مشاوره تحصیل در استرالیا 2024

برای مشاوره تحصیل در استرالیا 2024

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

شمیم 1401/05/06
چجوری میتونم برای تحصیل در استرالیا اقدام کنم؟ اولین قدم چیه؟
پاسخ مشاور: تمامی مراحل تحصیل در استرالیا در متن مقاله آورده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می تونید با سامانه مشاوره تحصیل در خارج از کشور هیوا تماس بگیرین
استرالیادوست 1401/05/03
استرالیا با داشتن فضای قشنگی که داره، دانشجوها می تونن آخر هفته هارو به تماشای کانگورو در مکان های زیبا بگذرانند. همچنین سیستم دانشگاهی دانشگاه های استرالیا بسیار دقیق و منظمه
پاسخ مشاور: ممنون