کار در فرانسه

سوالات متداول
1- ✔️ ویزای بلند مدت و کوتاه مدت کاری به فرانسه چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ ✔️ همان طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد، ویزای بلند مدت کاری به فرانسه زمانی دریافت می شود که فرد متقاضی قصد اقامت بیش از 90 روز در فرانسه را داشته باشد.
2- ✔️ مدارک مورد نیاز برای مهاجرت کاری به فرانسه چیست؟ ✔️ متقاضی مهاجرت کاری به فرانسه می بایست مجوز کار، 2 قطعه عکس، مدارک هویتی، گذرنامه، سوء پیشینه، گردش مالی 3 ماه گذشته حساب بانکی خود و فرم های تکمیل شده درخواست ویزا ی کاری فرانسه و... را به سفارت این کشور تحویل دهد، توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
3- ✔️ شرایط پیشنهاد کاری یا جاب آفر چیست؟ ✔️ زمانی که کارفرمای فرانسوی نیروی مورد نظر خود را از کشور فرانسه و اتحادیه اروپا پیدا نکند، اقدام برای جذب نیروی کار خارجی می نماید و جاب آفر (Job offer) خود را در اختیار مقام محلی و اداره ملی کار قرار می دهد، توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره کار در فرانسه

برای مشاوره کار در فرانسه

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

طاهر 1402/02/04
آیا برای افغان ها هم ویزه کار میدهد؟
پاسخ مشاور: سلام. بله در صورتی که شرایط مهاجرت کاری به فرانسه را داشته باشید.
مهاجر 1401/05/03
سلام. من برای اینکه بتونم ویزای کاری به فرانسه رو بگیرم رفتم تو دوره های مهارت مورد نیاز شرکت کردم. اما چیزی که الان برای من سواله اینه که مدارکی که تو ایران دریافت میکنیم تو کشور فرانسه قابل پذیرش هست یا نه. امکان مهاجرت کاری به کشورهای اروپایی برای ایرانیان وجود داره یا نه؟
پاسخ مشاور: سلام. بله بستگی داره مدارک شما معتبر و در لیست مراکز مورد تایید باشه