قیمت تور ارمنستان

سوالات متداول
1- ✔️قیمت تور زمینی ارمنستان ۱۴۰۳ چقدر است؟ ✔️قیمت تور زمینی ارمنستان در سال ۱۴۰۳ از ۵ میلیون تومان شروع شده و با توجه به امکانات تور بیشتر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به این مطلب مراجعه شود.
2- ✔️قیمت تور هوایی ارمنستان 1403 چقدر است؟ ✔️قیمت تور هوایی به ارمنستان 1403 از  ۸ میلیون تومان برای هتل های ۲ ستاره شروع شده و تا بیش از ۳۰ میلیون تومان برای هتل های ۵ ستاره ادامه دارد. لیست کامل قیمت ها در این مطلب ارائه شده است.
3- ✔️چگونه می توان تور ارزان ارمنستان پیدا کرد؟ ✔️برای پیدا کردن تور ارزان ارمنستان می توان تورهای زمینی با امکانات محدودتر را پیدا کرد یا منتظر تورهای لحظه آخری ماند. اطلاعات تکمیلی در این مطلب ارائه شده است.

برای مشاوره قیمت تور ارمنستان ۱۴۰۳

برای مشاوره قیمت تور ارمنستان ۱۴۰۳

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

احسان 1403/02/26
سلام دوست عزیز ارمنستان ویزا میخواد؟
پاسخ مشاور: سلام. برای سفر و دریافت ویزا ارمنستان نیازی نیست به سفارت مراجعه کنین، صرفا تو فرودگاه یا مرز فرم درخواست ویزا رو که 3 الی 4 روزه صادر میشه رو تکمیل کنین.
صادق 1402/09/02
سلام، اگر با قطار بریم ارمنستان توی قیمت تور تاثیر داره؟
پاسخ مشاور: سلام، متاسفانه از ایران به ارمنستان و برعکس مسیر ریلی وجود ندارد.
مهدی 1402/08/18
سلام، قیمت تور ارمنستان زمینی و هوایی با هم فرق داره؟
پاسخ مشاور: سلام، بله. از آن جایی که قیمت تور ارمنستان هوایی به دلیل استفاده از هواپیما بیشتر است، بسیاری از افراد از تور زمینی که هزینه کمتری دارد استفاده می کنند.
شهاب 1402/08/14
سلام، قیمت تور هوایی ارمنستان چقدره؟
پاسخ مشاور: سلام، قیمت تور هوایی ارمنستان به تعداد روز سفر شما و هتلی که در آن اقامت دارید بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه کنید.