وکیل مهاجرت به استرالیا

سوالات متداول
1- ✔️وکیل مهاجرت به استرالیا کیست؟ ✔️وکیل مهاجرت به استرالیا فردی آشنا به قوانین و مقررات استرالیا می باشد که فرد متقاضی مهاجرت را برای رسیدن به اقامت دائم کشور مذکور همراهی می کند.
2- ✔️معیارهای انتخاب وکیل مهاجرت به استرالیا چیست؟ ✔️برای انتخاب بهترین وکیل مهاجرت به استرالیا افراد باید مواردی مانند میزان سابقه کار و تعداد پرونده های موفق متخصص را در نظر بگیرند که جزئیات کامل در مقاله آمده است.
3- ✔️مزایای داشتن وکیل مهاجرت به استرالیا چیست؟ ✔️دارندگان وکیل مهاجرت به استرالیا مراحل مهاجرت را سریع تر و با هزینه کمتری طی کرده و شانس موفقیت بیشتری خواهند داشت که توضیحات کامل در مقاله آمده است.

برای مشاوره وکیل مهاجرت به استرالیا

برای مشاوره وکیل مهاجرت به استرالیا

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

فضل غنی فضلی 1402/09/01
باعرض سلام واحترام. بنده ریس وبنیان گذار یک موسسه بنام روشنایی روز درافغانستان میباشم سوالی داشم. آیا میتوانم منحیث یک منبع ارسال دانشجویان و معرفی آنان به دانشگاه های آسترالیا با منابع تحصیلی آنجا همکاری داشته باشم و با مسؤلیت پذیری دانشجویان را برای تحصیل به دانشگاه های آسترالیا ارسال نمایم در صورت بلی چی مدارکی من باید برای منبع پذیرش آنجا تهیه نمایم.ممنون شما. وقت خوش داشته باشید. البته ایمیل های بنده این هاست. daylightorg55@gmail.com و fazelghani1234@gmail.com
پاسخ مشاور: سلام، در صورتی که این کار در کشور افغانستان قانونی باشد، می توانید با اداره امور خارجه در استرالیا و همچنین دانشگاه های مورد نظر در این کشور ارتباط برقرار کرده و درباره طرح خود با آن ها صحبت کنید.
محبتی 1402/04/29
سلام ببخشید برای انتخاب وکیل مهاجرتی استرالیا باید چه معیارایی و در نظر بگیریم؟
پاسخ مشاور: سلام معیار های لازم برای انتخاب وکیل مهاجرتی استرالیا در متن مقاله آمده است.