محاسبه امتیاز مهاجرت به استرالیا

سوالات متداول
1- ✔️محاسبه امتیاز مهاجرت به استرالیا چگونه است؟ ✔️محاسبه امتیاز مهاجرت به استرالیا با توجه به نوع ویزای مورد نظر متقاضی متفاوت می باشد که توضیحات کامل در مقاله آمده است.
2- ✔️جدول امتیازبندی مهاجرت به استرالیا چیست؟ ✔️جدول امتیازبندی مهاجرت به استرالیا حاوی بخش های مختلفی مانند سن، تحصیلات و سابقه کار می باشد که میزان صلاحیت افراد را جهت دریافت ویزا بررسی می کند. جزئیات کامل در مقاله آمده است.
3- ✔️برای افزایش میزان امتیاز مهاجرت استرالیا چه باید کرد؟ ✔️متقاضیان با افزایش سطح زبان انگلیسی خود می توانند برای افزایش امتیاز تلاش نمایند که راهکارهای بیشتر در مقاله آمده است.

برای مشاوره محاسبه امتیاز مهاجرت به استرالیا

برای مشاوره محاسبه امتیاز مهاجرت به استرالیا

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

رادش 1402/08/09
سلام، طبق محاسبه امتیاز مهاجرت به استرالیا چند ساله باشیم امتیاز بهتری می گیریم؟
پاسخ مشاور: سلام، بر اساس محاسبه امتیاز مهاجرت به استرالیا افرادی که در بازه سنی 25 تا 32 سال هستند بیشترین امتیاز را دریافت خواهند کرد.
اسدالله رحیمی 1402/08/09
سلام عرض ادب خدمت شما عزیزان می‌خوام به استرالیا مهاجرت کنم آیا امکان دارد پناهندگی کنممن نمیتانم در افغانستان زندگی کنم چون هیچی برای ما باقی نمانده که ما اونجا زنده گی کنیم
پاسخ مشاور: سلام، برای مهاجرت به استرالیا باید محاسبه امتیاز مهاجرت به استرالیا را کسب کنید. در متن مقاله به این امتیازات لازم اشاره شده است.
... 1402/03/04
سلام سابقه کار خارج از استرالیا کمتر از 3 سال چقدر امتیاز داره؟
پاسخ مشاور: سلام. جدول امتیازات مهاجرت به استرالیا در متن مقاله ارائه شده است.