استعلام ورود و خروج از کشور

سوالات متداول
1- ✔️نحوه استعلام ورود و خروج از کشور به چه صورتی می باشد؟  ✔️برای دریافت استعلام ورود و خروج افراد ابتدا می بایست لیست مدارک اعلام شده را تهیه نموده و پس از آن با مراجعه به بخش کنسولی سفارت درخواست خود را ثبت نمایند که در متن توضیحات این موضوع ارائه شده است. 
2- ✔️آیا امکان دریافت استعلام ورود و خروج از کشور با شماره ملی وجود دارد؟  ✔️با توجه به اینکه تمامی خدمات موجود در کشور بر اساس شماره ملی افراد صورت می گیرد لذا افراد می توانند با وارد کردن شماره ملی خود در فرم های مربوطه به استعلام ورود و خروج از کشور دسترسی داشته باشند که در متن به این موضوع اشاره شده است.  
3- ✔️شرایط ورود و خروج افراد دو تابعیتی به چه صورتی است؟  ✔️افرادی که از دو کشور مختلف تابعیت درافت نموده اند می بایست برای دریافت ویزا لیست مدارک خواسته شده را ارائه دهند تا مجوز ویزای آن ها صادر گردد که در متن مفصل به این موضوع پرداخته شده است. 

برای مشاوره استعلام ورود و خروج از کشور

برای مشاوره استعلام ورود و خروج از کشور

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

محمد 1402/10/14
من حکم جلب شخصی را از اجرای احکام گرفتم .آیا میتوانم در خصوص اینکه ایشون داخل ایران یا خارج از ایران هست استعلام بگیرم . با تشکر
پاسخ مشاور: سلام، استعلام ورود و خروج از کشور از طریق مراجعه حضوری فرد به وزارت امور خارجه انجام می شود و باید توسط خود فرد باشد.
ادریس واشقانی فراهانی 1402/09/28
آخرین خروجش کی بوده
پاسخ مشاور: سلام. برای استعلام ورود و خروج از کشور بیاد وارد سامانه بشین.
مهدی 1402/08/01
سلام- پدر بنده سال 1354 از کشور خارج شده، چطور می توانم تاریخ دقیق خروجش را بدونم؟
پاسخ مشاور: سلام، می توانید با همراه داشتن مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی به اداره گذرنامه مراجعه کنید. امکان استعلام تاریخچه ورود و خروج از کشور از طریق سایت وجود ندارد.
نگین 1402/07/17
سلام برای ویزای توریستی احتیاج ب تاریخچه سفر دارم ک در پاسپورتهای قبلی و باطل شده ام میباشد ک متاسفانه ازبین بردمچه روشی اقدام کنم ؟؟آیا اداره گذرنامه در یزد میتونه کمکم کنه چون گفتن باید از جایی درخواست استعلام ببرم براشون!!!
پاسخ مشاور: سلام، بله. برای استعلام ورود و خروج از کشور می توانید تاریخچه سفر را از اداره گذرنامه درخواست کنید.
یاسر 1402/03/29
سلام برای استعلام ورود وخروج ازکشور شخصی که فوت شده وگذرنامه آن شخص نیزدردسترس نیست بکجا بایدمراجعه کرد وچه مدارکی لازم دارد
پاسخ مشاور: سلام. بله باید به صورت حضوری مراجعه کنین.
براتیان 1402/03/11
سلام چجوری باید استعلام خروج از کشور فردی رو بگیریم؟
پاسخ مشاور: سلام. نحوه استعلام خروج از کشور در متن مقاله آمده است.