ویزای سرمایه گذاری آمریکا

سوالات متداول
1- ✔️ ویزای سرمایه گذاری آمریکا چیست؟ ✔️ ویزای سرمایه گذاری آمریکا یکی از روش های دریافت اقامت آمریکاست که به سرمایه گذاران خارجی اجازه دریافت گرین کارت آمریکا را می دهد. توضیحات بیشتر در این رابطه در مقاله ارائه شده است.
2- ✔️ انواع ویزای سرمایه گذاری آمریکا کدام است؟ ✔️ انواع ویزای سرمایه گذاری آمریکا را می توان در قالب ویزا EB-5، E2 و L1B و... نام برد که هر یک شرایط و قوانین ویژه یا برای دریافت دارند. توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
3- ✔️ مدت زمان لازم برای صدور ویزای سرمایه گذاری آمریکا به چه صورت می باشد؟ ✔️ بسته به نوع ویزا، مدت زمان صدور ویزای سرمایه گذاری آمریکا می توان از 6 ماه تا 2 سال یا حتی بیشتر به طول انجامد. توضیحات بیشتر در متن این مقاله ارائه شده است.

برای مشاوره دریافت ویزای سرمایه گذاری آمریکا

برای مشاوره دریافت ویزای سرمایه گذاری آمریکا

تماس با سامانه ها

نظرات کاربران

قاسم پور 1402/09/07
درود، هزینه ویزای سرمایه گذاری آمریکا چقدره؟
پاسخ مشاور: سلام، هزینه ویزای سرمایه گذاری آمریکا شامل مواردی مانند هزینه حق الزحمه وکیل، بررسی پرونده و غیره می شود. در متن مقاله به دیگر مواد و هزینه های آن اشاره شده است.
افضلی 1402/08/23
سلام، برای گرفتن ویزای سرمایه گذاری آمریکا چه مدارکی باید داشته باشیم؟
پاسخ مشاور: سلام، از جمله مدارک لازم برای گرفتن ویزای سرمایه گذاری آمریکا می توان به گواهی مبنی بر مشخص شدن منبع سرمایه فرد و گذرنامه اشاره کرد. برای اطلاع از دیگر مدارک لازم به متن مقاله مراجعه کنید.
انوری 1402/08/16
سلام، چطور میشه ویزای سرمایه گذاری آمریکا رو دریافت کرد؟
پاسخ مشاور: سلام، به مراحل و نحوه دریافت ویزای سرمایه گذاری آمریکا در متن مقاله اشاره شده است.